Klacht: plooivorming

op 12 oktober 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn klacht zou opgelost zijn volgens klacht punt n.l
Maar mijn klacht is helemaal niet opgelost.
Ik ben zelfs naar de geschillen commissie geweest en daar nul op rekest gekregen mij klacht was volgens de commissie ongegrond, maar als ik naar de klachten kijk die er op deze klachten pagina staan ben ik niet de enige die met Montel problemen heeft. zelfs durven zij mijn een mail te sturen om € 350. terug te krijgen voor je oude bank,
Ik heb hier op gereageerd maar weer nul op rekest.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer er naar de consument meer wordt geluisterd en naar een oplossing wordt gezocht die voor beide partijen tevredenheid geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 12 oktober 2016 om 18:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht is op de volgende pagina https://www.klacht.nl/montel/klacht/plooivorming/ door desbetreffend bedrijf behandeld.

Helaas heeft Klacht.nl geen invloed op de oplossingen die bedrijven plaatsen. Het enigste wat ik u kan aanbevelen is om de oplossing te beoordelen met een slecht cijfer. Het gemiddelde cijfer staat bovenaan op iedere bedrijfspagina.

Met vriendelijke groet,
Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door pietvanniekerk@hetnet.nl