Klacht: Oplichters! GEEN ZAKEN MEE DOEN!

ejberkhout op 01 maart 2017 over Pleunis Tuinmaterialen in de categorie Tuin

Stenen pleuris

September 2016 voor 2000 euro aan stenen besteld bij Pleunis. Afgesproken dat ze op 10 augustus zouden leveren. Ik hoorde maar niets. Thuis gebleven op 10 Augustus. Ochtend en middag gebeld. Niet geleverd. Telefonisch contact gehad met ene Dick. Ze hadden de stenen niet (besteld)
11 augustus zou hij zand leveren zodat we iig start konden maken. Eind van de middag weer bellen. Weer niet kunnen leveren. Stratenmakers zouden donderdag al starten. Hij zou iig zand kunnen leveren.
12 augustus kwam Dick zand leveren en pallet met andere item. Hardsteen waaltjes en hardsteen banden en korte muurblokken. Na het vertrekken spullen bekeken. Waren verkeerde waaltjes en drie verschillende kleuren traptreden incl. lijmresten er nog op. In de middag kwam Dick terug met lange muurblokken en tegels. Blijken muurblokken andere soort te zijn qua kleur en structuur. Hij gaf aan de goede hardstenen waaltjes niet te kunnen leveren. Pas volgende week. Hierop wilde Dick vertrekken. Ik vroeg hem om de bestelde muurlijm. Vergeten. Moet je het snel hebben vraagt ie nog?? Daarna liep Dick richting auto. Moet je die verkeerde waaltjes niet meenemen. Hoef je ze echt niet dan? Nee, wat moet ik er nu mee vraag Dick nog?? Kom ik dick 10 min later tegen bij andere stenenboer. Ik wilde kijken of ze daar goede waaltjes hadden. Staat Dick daar tegellijm te kopen. Ik vraag nog aan ‘m. Kun je kijken of ze hier de goede waaltjes hebben. Misschien kon hij onderling iets regelen. Dat wilde dick niet. Totaal niet mee willen werken. Ik stelde voor om de bestelling te annuleren. Hij verzekerde mij de waaltjes de week erop te leveren. Totaal niet mee willen werken aan een oplossing. Je kunt die lijm nu gelijk zelf meenemen kwam er nog wel uit.
De week erop woensdag al gebeld of het al gelukt was met betellen waaltjes. Het zou goed komen op donderdag zou er geleverd worden. Donderdag gebeld of ze wisten hoe laat er geleverd zou worden. Wisten ze niet. Donderdag om 18:00 uur gebeld waar ze bleven. Wisten ze niet. Fabriek was niet geweest. Het houdt echt niet op. De stratenmakers zouden vrijdag verder gaan. Aangeven als ze vrijdag niet konden leveren ik mijn geld terug zou willen. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden om 09:00 uur. Werd 10 uur. Ze konden wederom niet leveren. Het zou maandag of dinsdag worden. Ik heb aangegeven de bestelling te willen annuleren. Het terras zou er dan al inzitten met normale waaltjes. Ene Elma gaf aan de annulering door te geven aan de medewerker die daar over gaat. Opgehangen maar na twee minuten teruggebeld. Wat een onzin. De medewerker die er over gaat. Ik wil gewoon mn geld terug. Dick aan de lijn gekregen. Aangegeven dat ik er echt klaar mee was en mn geld terug wilde. Hij regeerde. Maar ik heb de stenen al besteld. Het werk gaat gewoon door. Hoe run jij je bedrijf. Hij zou maandag het geld terugstorten. Want degene die erover gaat zou er niet zijn…. zucht. Kansloos!
Ik nog even bij andere tegelboer kijken voor alternatief. Liggen daar zes pallets met de juiste waaltjes! Dus daar maar gekocht. Weer een paar uur bezig om met eigen vervoer de waaltjes over te brengen. Ik ben heel benieuwd of ik maandag mn geld terug krijg. Ik ga gelijk maandag middag bellen want als het geld binnen is doen ze helemaal niks meer uit eigen beweging!!! Ik heb er een slecht gevoel over. Zo’n slecht service heb ik nog nooit gehad. Totaal niet meedenken, oplossen, compenseren, informeren. Bijna gewoon oplichting. Crimineel slecht behandeld. Uiteindelijk heb ik naar zo’n 50x bellen een deurwaarder in de arm genomen om 472 euro terug te krijgen van de niet geleverde stenen. Het zijn gewoon oplichters. GEEN ZAKEN MEE DOEN! Bedankt Elma en Dick…

Het geld terug van de niet gelegerde stenen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pleunis Tuinmaterialen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pleunis Tuinmaterialen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ejberkhout