Klacht: Weer een onbetrouwbare webwinkel die nog steeds ongestraft zijn gang kan gaan

pj.ros op 16 januari 2013 over playmasters.co in de categorie Internetshops - Elektronica

Na een aantal dringende mailtjes aangaande de door U in gebreke gebleven levering van een Samsung Galaxy Tab 2 onder bovengenoemd order nummer en een zeer onbevredigend gesprek met de Hr. Patric Verkerk, eis ik van U de onmiddellijke terugstorting van een bedrag van 299 Euro. Indien dit niet gebeurd, zal ik niet schromen om aangifte te gaan doen wegens oplichting en dit door zal zetten middels mijn rechtsbijstand tot een rechterlijke uitspraak en het vervolgens inschakelen van de gerechtsdeurwaarder . Jammer genoeg heb ik deze gang van zaken 3 jaar geleden ook moeten volgen met het in zee gaan van een vergelijkbare onbetrouwbare firma JoVoCo. in Tholen. Ook zal ik de Uw kamer van koophandel benaderen om u te royeren i.v.m. oplichterij.

Onmiddellijke terugbetaling en een excuus voor de wanprestatie.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over playmasters.co

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over playmasters.co nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door