Klacht: Fout in de server

op 24 januari 2014 over playmasters.co in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte heer/mevrouw,

Het komt vaak voor dat ik een potje speel met FIFA (FUT) en er vervolgens tijdens of na de wedstrijd (wanneer ik voor sta of al heb gewonnen)een serverfout komt en vervolgens word afgemeld van Fifa Ultimate Team. Wanneer ik daarna weer in ga loggen staat er vermeld dat ik het laatste potje heb afgesloten en dus heb verloren.
Dit demotiveert mij zeer, omdat ik al die potjes dus voor niks speel. Buiten dat kost het mij zelfs veel punten om te kunnen promoveren of kampioen te kunnen worden. Ik vind dit niet kunnen en hoop dus dat er een oplossing voor komt! Het gaat om account Deadtozone en mij e-mail is joachimwhitfield@gmail.com

In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,

Joachim Whitfield

Ik hoop dat dit niet meer voor zal komen, zodat ik gewoon weer gerust kan spelen zonder punten te verspillen.
Zal dit niet mogelijk zijn dan hoop ik dat het goed gemaakt kan worden door extra munten of pakketten te ontvangen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over playmasters.co

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over playmasters.co nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mbouaza