Klacht: Plantjes

op 04 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Goedenavond
Vanavond deden wij wat boodschappen bij uw filiaal te Hellevoetsluis ik zag een medewerkster traytjes met tomatenplantjes weg gooien, nu zitten wij zelf bij de voedselbank en hebben op school een groei project zodat de kinderen op school van ouders bij de voedselbank ook extra groenten en fruit hebben
dus dacht hey dat zou super zijn voor ons project, ik liep naar de jonge dame en vroeg of zij dit weg gooide zij antwoorden ja mevr idd
Ik lag uit dat wij dit zouden kunnen gebruiken voor onze kinderen op school van ouders die bij de voedselbank lopen en of ik ze mee mocht nemen
Zij antw nee dat mag niet en gooide een tray omgedraaid boven op de nog goede tomatenplantjes. Kan u vertellen dat mijn hart brak ,wij mensen die bij de voedselbank moeten smeken om voedsel en zij gewoon alles weg gooide
Ik hoop dat er misschien iets geregeld kan worden want dit is toch zonde en het word toch afgeschreven bij jullie en wij zouden er zo mee geholpen zijn
Mvg Barbara Weijers 0620333313

Als er een oplossing kan komen na aanleiding van mijn verhaal

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 31 mei 2016 om 13:11 geantwoord