Mijn Klacht:
Heb 3 pakjes voorgesneden AH Belegen 20 kaas gekocht gemaakt van
Weide-melk Ca 250 gr elk.
De klacht: voorheen was de kaas iets meer geel en waren de plakken prima van elkaar te halen (zit plastic scheidings-velletjes tussen). Helaas is deze kaas nu bleker en minder lekker, (stopverf) en zijn de plakjes niet meer van elkaar te halen, ondanks de plastic scheiding-velletjes tussen de plakjes kaas. Waar geen plastic scheidingsvelletje klont de hele boel aan elkaar en wordt het een groot blok en scheurt de kaas. Dit kan je niet op een boterham doen, allemaal losse stukjes, TROEP !!!
Gewenste Oplossing:
Ik wil de oude 20 kaas weer hebben die geler is, beter smaakt en behoorlijk uit de verpakking komt en geen verpulverde brokken vormt.


