Klacht: Pixie kopjes bladderen

op 01 juli 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van onze Pixie nespressokopjes bladdert de lak af. Nespresso zegt dat ze niet in de vaatwasser mogen, maar dat staat nergens en is ook niet echt van deze tijd. Ik krijg geen nieuwe, maar reken wel op jaarbasis voor twee zakelijke en 1 privé account meer dan € 1000 aan capsules af. Wie is hier nu gek?

Gewenste Oplossing:

ik wil twee nieuwe kopjes.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nespresso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nespresso

Heeft op 11 juli 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer of mevrouw van Meurs,

We vinden het enorm vervelend om te horen dat de verf van uw Pixie kopjes afbladdert, onze excuses hiervoor.

Tot onze spijt vinden we de aankoop van de kopjes niet terug op uw privé account of uw zakelijke account. Om u hierbij verder te helpen, vernemen we graag wanneer u de kopjes heeft aangekocht en ontvangen we tevens graag foto's van de beschadigingen.

Met vriendelijke groet,
Nespresso

Heeft op 12 juli 2017 om 22:07 geantwoord

Wij hebben drie accounts, daarop zijn ze niet terug te vinden. Kennelijk zijn ze als cadeau aan ons gegeven. Zonder bonnetje doet Nespresso niets.

Alle klachten die gemeld zijn door rgmvm