Mijn Klacht:
Gebruik zelf al tijden de pistolet verpakking van jullie huismerk. De laatste tijd is het niet meer de kwaliteit die ik gewend ben . Of ze zijn knoerthard of zijn al in het midden kapot .
Gewenste Oplossing:
Zie graag dat ik weer de kwaliteit van de broodjes krijg die het altijd geweest is . Zacht en heel in de verpakking en ze lekker krokant zijn als ik ze afbak in de oven


