Klacht: pinnen was niet mogelijk

op 10 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben van ochtend om elfuur 38 op bus 4 merenwijk naar brestraat bij het
instappen had ik ingechekt maar bij het uitstappen kon ik niet uit chekken
daar het apperaat niet werkte de tijd van uitstappen weet ik niet meer
hoelaat het was maar ik denk ongeveer kwart voor twaalf

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als her probleem is op gelost
mijn naam is c.jong stellingmolen 66 2317 s g leiden
voismail is fjlj3840@hetnet.nl
telefoon 0620634171

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 20:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Cornelis,

Wat jammer dat je wel in, maar niet uit kon checken in de bus! Om de ritprijs alsnog met je instaptarief te verrekenen, kun je via www.uitcheckgemist.nl je check-uit alsnog doorgeven. Dit kan echter wel even duren. Indien je de komende 2 weken opnieuw reist, staat de check-in 2 dagen na de volgende rit voor je klaar via de website. Indien je niet meer reist, duurt het wat langer voor de gegevens gesynchroniseerd zijn. Ik raad je aan af en toe de link even te openen en te kijken of de rit al zichtbaar is. Zie je nog niks, probeer het dan later opnieuw!

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva webcare.

Heeft op 11 september 2016 om 11:54 geantwoord

BEN INGECHECT EN NIET UITGECHECT DUS MOET IK HET HELE TRAJECT BETALEN
DUS IS HET TOCH HEEL SIMPEL DAT U MIJ HET TEVEEL BETAALDE TERUG BETAALD

Alle klachten die gemeld zijn door kwarteltje