Klacht: Pinautomaat betaald niet uit

op 05 oktober 2017 over ING in de categorie Banken

Ik trek meteen ad bel, maar krijg telefonisch en via twitter direct verschillende signalen. Binnen 3, 7 dan 10 dagen antw. Bedrag stond als reservering, ondanks voldoende saldo op me rek, ook het bedrag die hierna in supermarkt werd afgerekend. De volgende dag is de reservering en ook de transactie code ingevuld anders als de dag toen t gebeurde. Ik bel nogmaals voor ik naar filiaal ga, waarbij ik twitter contact laat zien. Conclusie is meteen, 3 dagen wachten. Dat terwijl ik 20€ hen willen pinnen, dit als coulance makkelijk id bank zelf enof onder voorbehoud uitbetaald kon worden. Ad balie wordt ik niet geholpen wat me zo pisser of maak dat ik hardop zeg, ‘ik wil me geld’. Mnr hft niets nagekeken, geen onderzoek opgestart, want die zou al lopen. Nogmaals niets nagekeken, loopt weg, moet gaan lunchen. Ik heb 30min lunch pauze, en dit is dag 2, ik heb geen 20€ uit de automaat gehad. Ik klop met me ring op de deur die mnr achter zich sloot, en mnr belt de politie. Deze zijn er natuurlijk vd rijken en niet vd armen die niet veel kunnen, dan boos worden als hard verdiende niet op de pof geld, gepind moet worden, maar niet uit de automaat komt. Als ik aangeef geen geld te hebben voor eten en dus na werk niet naar huis kan, mag ik het pand verlaten, want id bank is er volgens mnr vd bank geen geld. Grappig klinkend als je zelf in een bank heb gewerkt. Dit maakt mij zo over de rooie. Als je vd bank steelt ga je de bak in. Moet je ze betalen en kun je dat niet komt de deurwaarder. Als de bank je geld verschuldigd is en ze zeggen van niet, bellen ze ook de politie voor je en bn je nogsteeds Jan met de korte achternaam. Hier kun je als medewerker vd ing alleen maar trots op zijn. Dit voor 20€

Me 20€ voor 08-10-2017 op Me rekening is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 05 oktober 2017 om 20:58 geantwoord

Goedenavond Ernestine Rens,

Wat een ontzettend vervelende situatie. Ik begrijp in deze omstandigheden uw boosheid. Het is zo dat het onderzoeken van een transactie bij een geldautomaat (bij een andere bank) tijd kost. Er moet contact gelegd worden met de andere bank, daar moet het onderzoek overgenomen worden en worden gekeken of er een \"kasverschil\" is ontstaan in de betreffende automaat op de transactiedatum.

Helaas is het voor nu niet mogelijk om dit proces te versnellen, het spijt me. Ik weet dit uw situatie hierdoor op dit moment onveranderd blijft, maar ik heb goede hoop op een positieve uitkomst.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.

Vriendelijke groet,

Jeroen