Klacht: pilotendesk komt gemaakte afspraken niet na tbv pilotenlening

op 03 november 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Gemaakte afspraken met bankmanager H. Edens van afdeling pilotendesk worden niet nagekomen. Een nieuw gesprek voor opheldering met bankmanager J. Plokker afdeling pilotendesk word afgewezen
Gemaakte afspraken omvatten een terugvordering van lening tbv van een vliegopleiding wat aan 56 andere dezelfde leningnemers is toegekend.

Een gesprek waarin me dezelfde regeling word toegekend als de 56 in dezelfde situatie verkerende leningnemers hebben gekregen. Dit is me toegezegd door de bank.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 jaar geleden - Beste Richard,Vervelend dat je het idee hebt dat afspraken niet worden nagekomen. Er zijn mij een aantal zaken niet helder.Wat heb je precies afgesproken? En is er ook aangegeven waarom er geen gesprek kan plaatsvinden?Ik heb een verzoek uitgezet naar je accountmanager hier contact met je over op te nemen. Mocht je een specifieke dag of tijdstip hebben wanneer dit je het best uitkomt, dan hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Philippine ABN AMRO Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 05 november 2018 om 12:19 geantwoord

Beste Richard,

Ik ga ervan uit dat je ondertussen contact gehad hebt met jouw accountmanager die jou hierbij heeft kunnen helpen.
Wij hebben geen reactie meer ontvangen van jou op het forum.
Ik ga de klacht sluiten. Mocht je nog vragen hebben dan kan je 247 contact met ons opnemen via alle Social media kanalen of via: 0900 0024.

Bas
ABN AMRO Webcare

Heeft op 08 november 2018 om 09:57 geantwoord

Goedendag,
Ik heb geen actie van de accountmanager vernomen. Gaarne de klacht open houden en nogmaals vragen of de accountmanager contact wilt zoeken. Ik probeer deze week nog zelf contact te zoeken met de accountmanager.
Ik kan al wel melden dat ik vanaf 12 november beschikbaar ben voor een gesprek. Met vriendelijke groet Richard.

Bericht van ABN AMRO

1 jaar geleden - Hallo Richard,Dank voor je reactie. We hebben direct opnieuw verzocht contact met je op te nemen. In de loop van de dag kun je een telefoontje verwachten. Mocht het niet lukken om je telefonisch te spreken, zal je een mail ontvangen.Vriendelijke groeten,Evert-Jan ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door pilotendesk_klant