Klacht: Pijnlijke ogen

op 03 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Omdat onze zoon een studiedag had besloten wij naar Center Parcs port zelande te gaan voor wat ontspanning. Het koste ons 51 euro alleen al om te parkeren en re zwemmen. Het zwembad was op zich best klein voor het geld maar dat maakte in eerste instantie niet zoveel uit. Na een klein uurtje zwemmen begonnen de ogen van onze zoon vreselijk pijn te doen en iedere druppel water (zwembadwater of normaal water) deed hem vreselijk zeer. Ik zal je vertellen dat hij merendeels een duikbril op had dus als hij deze niet om had dan had hij dit misschien al na een kwartier gehad. Omdat hij zoveel pijn had stonden wij na een uurtje dus weer buiten en konden we ook niets meer doen want onze zoon kon amper kijken. Hij ligt nu thuis op bed met hele rode ogen en bij navraag aan meerdere mensen beaamde hun dat hun kinderen daar ook last van hadden gehad daar. Er hangt een prachtig bord waar jullie beweren dat er minder chloor in het water zit voor de ogen en dat er alleen maar ‘pretoogjes’ te zien zullen zijn maar dat is wel degelijk niet het geval. Graag willen wij een passende oplossing.

Tegoed van mijn geld

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 februari 2018 om 11:20 geantwoord

De afdeling Guest Relations van het park Port Zélande heeft per mail contact opgenomen met de gast. Zij hebben een duidelijke verklaring betreffende de mogelijke oorzaken voor de pijnlijke, rode ogen verstuurd per e-mail. Er waren op de dag van het bezoek van deze gasten, geen afwijkingen ten opzichte van de wettelijke bepalingen gevonden. Het park heeft de gast een aantal voorstellen gedaan voor een volgend bezoek aan Port Zélande.

Heeft op 12 februari 2018 om 11:24 geantwoord

De oplossing die Center Parcs beweerd te hebben gegeven hebben wij niets van vernomen, wel heb ik een datum doorgegeven dat wij geweest zijn en verder daarna geen reactie terug van hun.

Alle klachten die gemeld zijn door fanny1979