Klacht: verkleuren leer

hagenr op 16 juli 2018 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na twee jaar begon het leer kaal te worden en te verkleuren! Klacht gemeld bij de klantenservice, ze wilden wel komen kijken maar dan moesten we 75 euro betalen ongeacht bij wie de schuldvraag lag! Foto’s opgestuurd, maar daar konden ze natuurlijk de klacht niet op beoordelen. Gelukkig bestaan er nog goede bedrijven die wel verstand hebben van leer!! Voor 35 euro is onze klacht opgelost door een bedrijf uit Almere.
KOOP NIET BIJ PIET KLERKX, DE SERVICE IS RONDUIT SLECHT:-(
Bij Ikea heb je meer garantie en sevice!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als je klacht serieus genomen wordt!

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Piet Klerkx

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 17 juli 2018 om 16:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hagen,

Dank u wel voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Uiteraard is het spijtig te vernemen dat u zich bij het melden van de klacht in februari niet serieus genomen voelt.
Piet Klerkx hanteert inderdaad voorrijkosten in het 3de jaar en is altijd bereid om een klacht serieus te nemen en indien mogelijk op te lossen.
Goed te vernemen dat uw klacht uiteindelijk is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Koen, Webcare Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door