Klacht: stoffering banken

[email protected] op 08 februari 2023 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

in november hebben wij 2 nieuwe banken geleverd gekregen door Piet Klerkx.
al eigenlijk meteen bleek, dat de stof erg plooide, op de zittingen, en indrukken bleven staan op de armleuningen, de rugleuningen en trokken dan niet weg, dus glad strijken gaat dan weer ten koste van een vieze bank op den duur. we hebben onze klacht meteen doorgegeven, maar de verkoopster had het in het weekend te druk voor ons, en wij konden door de week niet. Uiteindelijk na wat heen en weer gebel, is er een monteur geweest om te kijken , maar die wimpelde de klacht wat weg, dit was volgens de normen, Verder waren er bij 1 bank verkeerde pootjes geleverd, maar dat is hersteld.
We voelen ons niet goed geholpen bij de aankoop, en willen nu wel verder met dit probleem , dus leggen wij het bij u neer. Hopelijk is deze informatie voldoende

het liefst zouden wij ons geld terug willen, ook vanwege de begeleiding , maar we staan ook open voor andere goede oplossingen, als die de klacht echt kunnen oplossen , en dat we met zekerheid niet weer met dezelfde klachten komen te zitten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 10 februari 2023 om 10:40 geantwoord

Beste heer Kremer,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben het intern besproken met onze afdeling klantenservice. Mijn collega heeft contact met u opgenomen en afgesproken dat de firma POS bij u langs gaat komen om het ter plaatse bij u te komen beoordelen cq herstellen. De firma POS zal zelf met u contact opnemen voor het maken van een afspraak.

Margo Prins - Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]