Klacht: Slechte service, oplichterij, valse beloftes, etc…. Firma list en bedrog!

saritazoomers op 03 april 2015 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Grote order geplaatst, vervolgens eettafel 4 weken later dan afgesproken. Heb drie keer voor niks zitten te wachten omdat zij niet kwamen opdagen op afgesproken dag en tijd.
Slecht materiaal, lijkt wel of zij uitsluitend B-keuze van Riviera Maison kunnen leveren. Vervolgens stellen zij een tegemoetkoming voor en trekken zij deze weer in en beweren dat zij nooit een voorstel hebben gedaan. Er wordt van alles uitdrukkelijk toegezegd en na betaling weten ze nergens meer vanaf en is de vriendelijkheid ook ver te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Ondanks de toezegging dat zij dit alsnog wensen op te lossen en ik een tegemoetkoming mocht bedenken om het leed te verzachten, heb ik dit door gegeven en vervolgens nooit meer wat gehoord. Ik heb nimmer zulke slechte service en malafide praktijken meegemaakt.

Bericht van Piet Klerkx

9 jaren geleden - Geachte mevrouw Sarita Zoomers, Piet Klerkx is premium partner van Riviera Maison, daarnaast kent Riviera Maison alleen maar A kwaliteit. Ik zie in uw order als laatste correspondentie dat u met een voorstel zou doen om tot een oplossing te komen. Vervelend dat hierover onduidelijkheid is ontstaan. Ik zal zorgen dat u op zeer korte termijn wordt gebeld om alsnog tot overeenstemming te komen. Met vriendelijke groet, Peter, webcare Piet Klerkx

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Beste Peter, Ik heb diverse e-mails gestuurd dus ik begrijp niet waar er 'onduidelijkheid' heeft kunnen ontstaan. Piet Klerkx is de titel premium partner van Rivièra maison niet eens waard daar wij bij Rivièra maison zelf nooit zulke slechte praktijken hebben meegemaakt. Voorts is de klantgerichtheid eveneens ver te zoeken, voor zover die überhaupt aanwezig is. Hoogachtend, S. Zoomers

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Bericht van Piet Klerkx

9 jaren geleden - Geachte mevrouw Sarita Zoomers, Mijn collega heeft u inmiddels meerdere keren proberen te bereiken echter zonder resultaat. Wilt u zo vriendelijk zijn om met ons contact op te nemen via 0416 673673. Met vriendelijke groet, Peter, Webcare Piet Klerkx

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Beste Peter, Dat is zeer merkwaardig aangezien ik geen enkele gemiste oproep heb ontvangen. Hoogachtend, S. Zoomers

Bericht van Piet Klerkx

9 jaren geleden - Beste Sarita, Dank voor je bericht. Mijn collegae heeft jou direct weer 2x gebeld op het 06nr dat eindigt op 112. Na een aantal keer overgaan verdwijnt de toon en is er geen VM. Wij bellen met een anoniem nummer. Met vriendelijke groet, Peter Webcare Piet Klerkx

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Beste Peter, Wij zijn alweer een tijdje verder en ik zou nog terug gebeld worden??? Vooralsnog wederom niks vernomen. Hoogachtend, S. Zoomers

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - En nooit meer wat van Piet Klerkx vernomen...

Alle klachten die gemeld zijn door