Klacht: Salontafels na 14 weken wachten ineens niet leverbaar

AadAn op 09 februari 2022 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 14 weken wachten incl 2 weken vertraging dachten wij eindelijk dat de door ons bestelde salontafels geleverd zouden worden. Na wederom zelf weer gebeld te hebben over de status, blijkt ineens een salontafel niet meer gemaakt te worden. De overige twee salontafels waren ook nog niet gemaakt, wederom levertijd 6-8 weken. Kort en krachtig, we konden de boel annuleren of iets anders uitzoeken. Geen fatsoenlijk excuus. Daar we geen salontafel meer thuis hadden, konden we een leentafel uitzoeken. Keuze uit 3 bijzettafeltjes en 1 salontafel. De afdrukken die daardoor zouden ontstaan op het ook bij Piet Klerkx gekochte nieuwe vloerkleed was ons probleem. Heel de boel geannuleerd. Wij zijn klaar met Piet Klerkx! Wat een slechte service. Inmiddels dezelfde tafeltjes besteld bij een andere meubelzaak. Situatie uitgelegd, na overleg met leverancier 3 wkn levertijd, nog goedkoper ook, geweldig, super service! Het vloerkleed ook inmiddels goedkoper online gescoord. Nooit meer Piet Klerkx!!!! Slechte mond tot mond reclame.

Gewenste Oplossing:

Inmiddels zelf opgelost bij een andere meubelzaak. Ik wil alleen de slechte service en arrogante houding van Piet Klerkx aangeven.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 15 februari 2022 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent en deze ervaring met ons heeft. De levertijden zijn momenteel helaas niet zoals wij en onze klanten wensen. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Margo Prins - Piet Klerkx

AadAn

Heeft op 16 februari 2022 om 13:32 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Dit gaat niet over levertijden. Eerst krijgen we te horen dat vanwege covid de leverancier transportproblemen heeft en de levertijd 2 weken langer zal duren. Na die 2 weken krijgen we te horen dat 1 tafel uit de collectie is gehaald en de andere 2 tafels ook nog niet zijn gemaakt. Kon de leverancier dit 2 weken ervoor dan ook niet zeggen ipv dat ze transportproblemen hebben? Heel ongeloofwaardig. De reactie van Piet Klerkx slaat dus nergens op. Dat men afhankelijk is van leveranciers begrijpen wij, maar kom dan de klant redelijkerwijs tegemoet en wees tenminste een beetje begripvol. Wij hebben het gesprek als zeer arrogant ervaren.

Alle klachten die gemeld zijn door AadAn