Klacht: plek in lederen fauteuil

Kenneth. op 26 oktober 2021 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

2 jaar geleden een relaxfauteuil gekocht bij Piet klerkx. Door advies van verkoper het dikste en duurdere leer gekozen voor lang plezier van de stoel. Ook extra bijbetaald voor garantie op vlekken en slijtage, zelfs krabbels van een kat zouden volgens verkoper onder garantie vallen. Echter na contact te hebben gehad met de klachtenservice wordt gezegd dat het slijtage van de stoel is en er alleen een oplossing kan worden geboden door nogmaals 150 euro te betalen. Dit is natuurlijk alle perken te buiten, er zit zelfs nog cbw garantie op de stoel en we hebben zelfs extra bijbetaald voor langere garantie.

dat de plekken uit de stoel kosteloos verwijderd worden. Dit is immers bij verkoop ook beloofd door het bijbetalen voor extra garantie

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 11 november 2021 om 09:02 geantwoord

Beste Kenneth,

Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. Uw melding hebben wij intern besproken en mijn collega van de afdeling klantenservice heeft nogmaals met u telefonisch contact opgenomen en het een en ander met u besproken en uitgelegd. Helaas kan ik u niet anders berichten dan dat wij bij ons standpunt blijven. Het betreft hier schade die is ontstaan door gebruiksinvloeden waardoor het leer is gaan slijten door bv schuren en schuiven. Gebruikersklachten vallen niet onder de garantie. Mocht u alsnog gebruik willen maken van het aanbod om het tegen betaling voor u op te lossen dan vernemen we dat graag van u.

Margo Prins - Piet Klerkx

Kenneth.

Heeft op 11 november 2021 om 12:56 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Een stoel van ruim 3000 euro die na 2 jaar al slijtage vertoond in een woning waar amper gebruik van gemaakt wordt vinden we totaal niet kunnen. Zeker niet na het bijkopen van extra garantie. Opnieuw bijbetalen voor een mogelijke oplossing vinden wij ongepast. Naar ons mening zijn wij misleid over de kwaliteit van de stoel, en wordt er te makkelijk gezegd dat het dan maar slijtage moet zijn. Wij zullen nooit meer voor Piet klerx kiezen, en zullen in ons netwerk dit ook afraden aan bekenden en relaties.

Alle klachten die gemeld zijn door Kenneth.