Klacht: Mooie verhaaltjes in de winkel maar niet nakomen achteraf!

AnoukKlacht op 02 juni 2022 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Hele mooie verkooppraatjes in de winkel met mooie levertijden. Heb je aanbetaald komen ze ineens met ja het wordt toch 3 maanden later geleverd…..Inmeten kan alleen tussen 07:00 en 10:00…..Heel handig als je met de huidige eigenaar van je huis dat moet afstemmen. Ik heb echt heel veel spijt dat ik hier heen ben gegaan voor mijn meubels ik hoop dat ik er nog vanaf kan.

De levertijden aanhouden zoals in de winkel aangegeven

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 02 juni 2022 om 14:38 geantwoord

Beste Anouk,

Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. De levertijden zijn momenteel helaas langer dan wij gewend zijn. Mijn collega heeft u hierover ook uitleg gegeven. Wij kunnen u geen harde data geven omtrent de levertijd omdat wij op dit moment afhankelijk zijn van meerdere factoren die de levertijd kunnen beïnvloeden. Om uit de bestaande impasse te komen heeft hij u leenmeubelen aangeboden om de tussentijd te overbruggen. Helaas was dit voor u niet de oplossing waarna met u afgesproken is dat de koop wordt ontbonden.

Margo Prins - Piet Klerkx

AnoukKlacht

Heeft op 02 juni 2022 om 14:46 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het zou alleen gaan om de bank maar pas na de aan betaling bleek alles zo laat te komen (ik had een heel interieur besteld). Ook nog het inmeten echt alleen tussen 07:00 en 10:00 en kan ik pas om 09:00 ivm de makelaar. Mijn klacht gaat vooral om het mooie plaatje in de winkel vergeleken met de realiteit. Ik was erg duidelijk in de winkel maar nee het zou helemaal goed komen…….als ik dit had geweten had ik de bestelling niet gedaan. Nu zijn we 2 weken verder en zit ik alsnog met niks.

Reactie van de melder van de klacht AnoukKlacht

1 jaar geleden - Jammer van jullie reactie. Het er ging er namelijk vooral om dat er in de winkel een heel ander verhaal wordt opgehouden dan uiteindelijk de realiteit is. En nu ik mijn aanbetaling terug wil: STILTE..........

Bericht van Piet Klerkx

1 jaar geleden - Beste Anouk, Ik heb het intern besproken en de aanbetaling is gisteren aan u overgemaakt en zal een dezer dagen op uw rekening staan. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Margo Prins - Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door AnoukKlacht