Mijn Klacht:
De door ons bestelde Montel bank moest op de eerste verdieping geleverd worden, bij aflevering kon de bank niet door het trapgat. De bezorgers meldden dat er van tevoren gemeten had moeten worden of deze bank door het trapgat heen kon. Bij Piet Klerkx heeft de (Montel deskundige) verkoper niet gereageerd op onze vermelding dat hij op eerste verdieping afgeleverd moest worden en geen suggestie gedaan van vooraf opmeten. Tijdens de eerste poging om de bank af te leveren, was er geen verhuislift beschikbaar, die moest voor een volgende aflevering geregeld worden en in eerste instantie werd er gesproken over een boete van 125 euro plus extra voorrijkosten van 75 euro. Bij inplanning van de 2e afspraak vervielen die bedragen, maar zat de spanning er al wel in. Voor de tweede keer kregen we het tijdslot van 7-10u, maar toen de bank niet verscheen werd er bij de Montel klantenservice verteld dat de verhuislift pas vanaf 11 u beschikbaar is. En dus hebben wij rekening gehouden met een ander tijdslot dan de werkelijke aflevering. Dit alles had voorkomen kunnen worden als Piet Klerkx direct aangegeven had dat er opgemeten moest worden of de bank over de trap afgeleverd zou kunnen worden.
Gewenste Oplossing:
Financiele tegemoetkoming. Kwijtschelding van (een deel van) de standaard kosten voor de verhuislift die we nu alsnog moeten betalen.
