Klacht: Bank afgeraffeld geleverd

Beyzaaaaa op 17 december 2022 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Heel eerlijk, zou het zelfs mijn vijand niet aanraden. Ik heb 6000 euro voor een bank betaald, hele hoge verwachtingen voor zo een merk en prijs. Was het gedoe met goedkopen banken zat, dacht ik…. Wat een spijt! Mijn bank wordt geleverd met zeer grote beschadigingen. Nee niet 1… zit inmiddels op 4! Ik heb een lichte bank en op een zitkussen is er gewoon met een groene stuk stof extra/later opgenaaid? Schandalig echt! Beschadigingen en vlekken in de bank alsof dat niet genoeg was stak er ook een stuk uit. Verder kregen wij een mail met dat de bank kwam, later was onze bank opeens niet klaar… vervolgens weken verder ik dacht laat ik eens bellen en ja hoor me bank is klaar. Als ik niet gebeld had was ik nog aan het wachten op mijn bank!! Niemand die het mij laat weten dat mijn bank klaar is. Goed heb 6 dec gebeld voor deze mankementen en ze komen pas de 19e de langs. Snap dat jullie mijn frustratie wel begrijpen toch?
Vandaag is het 17 december 2022 en wij zijn al sinds de ochtend aan het bellen maar worden niet serieus genomen

Dat zij ons serieus nemen en de bank zonder beschadiging leveren bij ons

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 19 december 2022 om 09:33 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Onze oprechte excuses dat er een en ander speelt betreft de levering van uw bank en dat deze niet aan uw verwachting heeft voldaan.
Voor vandaag staat er een afspraak met onze servicemonteur. Hij belt u een half uur van te voren op om zijn bezoek aan te kondigen.
Na zijn bezoek wordt u binnen een dag teruggebeld door een van mijn collega's van de klantenservice. Mocht u dan nog vragen hebben dan verneemt zij dit graag.

Thea de Vries - Piet Klerkx

Beyzaaaaa

Heeft op 19 december 2022 om 10:04 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Wel met dat ze langskomen etc, maar wij moeten steeds achter allles aan. Zaterdag hebben wij een aantal keer gebeld en er was een meneer aan het werk zijn naam weten wij niet maar hij nam ons gewoon n i e t serieus en wou ons gewoon voor gek verklaren. Ik zou graag willen dat een teamleider of iets contact met ons op neemt zodat ik dit telefonisch kan toelichten. Met zijn gedrag gaan wij zeker niet akkoord. Jullie als piet klerxx zitten fout met de levering dan mag hij niet zo een grote mond hebben tegen over ons!

Alle klachten die gemeld zijn door Beyzaaaaa