Klacht: niet aangekregen iphone

Qelvinn op 10 november 2016 over Phonespot.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

op zondag 31-01-2016 bestel ik via internet een iphone 6 kleur zilver prijs 549 euro + extra verzekering 9.95 euro + 20.33 euro Commissie betaalmethode totaal 579.28 euro. Neem na een tijde contact op per mail voor waar blijft mijn iphone krijg reactie is geleverd op jou adres en jij hebt het ondertekend aan de mensen van DPD. Ik vraag bij DPD een bewijs en inderdaad er is getekend maar niet mijn handtekening op 15-02-2016 krijg ik een papier per mail van DPD met als mededeling ontvangersverklaring t.b.v. handtekenen.Na een tijd pak ik contact op met DPD daar wordt verteld dat Phonespot.nl vergoed is door Dpd vervolgens neem ik contact op met phonespot en zij zeggen niet druk maken komt allemaal in orde neem contact met de diest leveringen op en je phone komt tegemoet. Helaas na veel over en weer te mailen zonder resultaat wordt er zelf niet meer geantwoord op de mail we zijn vandaag 10-11-2016 nog niets zelf geen iphone of mijn centen.Ze hebben de iphone al 2 keer betaald gehad door mij en DPD.

Als er een ihpone 6 silver komt en ook aankrijg of mijn centen terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Phonespot.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door