Klacht: [email protected]

op 28 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vond een kaartje van UPS in de bus, waarop stond dat een artikel was geretourneerd. Ik kan niet traceren welk artikel en waarheen.
Bovendien is het betreffende artikel pas voor de eerste keer aangeboden. Normaliter wordt het opnieuw aangeboden of gaat het naar een servicepunt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar het artikel is gebleven c.q. waarheen het is geretourneerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Schmitz