Klacht: Senseo

Elysevds7 op 13 april 2025 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enorm teleurgesteld in de kwaliteit en de service van Philips.
Vorig jaar een nieuwe senseo koffiezetapparaat gekocht.
Begon begin dit jaar met problemen; voorstukje zat los en gaf beel herrie.
Apparaat opgestuurd.
Kwam terug met een nieuwe klacht; halve kopjes koffie.
Contact opgenomen met de klantenservice, maar ze zijn enorn protocolair en niet klantgericht.
Apparaat weer opgestuurd en deze wederom retour gekregen met hetzelfde bestaande probleem.
Zwaar teleurgesgeld in Philips! Wat een slecht bedrijf!!!!

Gewenste Oplossing:

Aankoopbedrag terug!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Reactie van de melder van de klacht Elysevds7

1 maand geleden - Ik dacht dat Philips een hoogwaardig bedrijf was dat door de jaren heen een professionele naam heeft opgebouwd. Helaas ben ik tot de realisatie gekomen dat dit een leugen is. Wat een enorme teleurstelling. Ik ben enorm teleurgesteld in hun klantenservice. Het lijkt wel of er robots werken! Zijn enorm protocolair en buiten dat kunnen ze niet eens fatsoenlijk reparaties uitvoeren. Echt enorm slecht!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elysevds7