Klacht: kapot beeldscherm

robin vrieselaar op 07 mei 2025 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in september 2022 een beeldscherm gekocht bij philips, nu is er spontaan aan de binnenkant een barst ontstaan (dat kan dus niet door uitwendig handelen komen) Ik heb dat gemeld bij philips en daar zeggen ze dat er fysieke schade is toegebracht, wat dus onmogelijk is, en dat er daarom geen garantie meer is. Ik vind dit zeer onbehoorlijk, omdat bij verder onderzoek zal blijken dat de schade niet door derden kan zijn toegebracht.

Gewenste Oplossing:

als ik een ander beeldscherm krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Reactie van de melder van de klacht robin vrieselaar

1 week geleden - mijn beeldscherm is binnen de garantie kapot gegaan, buiten mijn schuld en Philips reageert niet eens. Voor mij nooit meer iets van Philips. Slechte kwaliteit ook

Reactie van de melder van de klacht robin vrieselaar

1 week geleden - mijn beeldscherm is binnen de garantie kapot gegaan, buiten mijn schuld en Philips reageert niet eens. Voor mij nooit meer iets van Philips. Slechte kwaliteit ook nog eens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robin vrieselaar