Mijn Klacht:
Ik heb in September 2024 een Philips Baristina koffieapparaat gekocht. Gedurende Januari 2025 begonnen de problemen met het apparaat. Koffie naast de machine, water lekkages, slappe koffie. Na meerdere keren schoongemaakt en nog eens ontkalkt te hebben, heb ik de machine uiteindelijk begin Februari 2025 voor reparatie opgestuurd naar Philips.
Nu ruim 3 weken verder, nog geen nieuwe of vervangende machine. Heb al meerdere keren contact gehad via de mail, whatsapp en uiteindelijk telefonisch zonder enig resultaat. De reparatie staat blijkbaar on hold maar ze weten niet waarom.
Weet je hoe chagrijnig je wordt van een maand oploskoffie drinken?
Ik vind het sowieso al vreemd dat een nieuw apparaat na zo’n korte tijd al kapot gaat. Betwijfel dus ook de kwaliteit van deze machine…
Gewenste Oplossing:
Een terugbetaling van m'n aankoopbedrag van Philips.
