Klacht: Philips TV 47PFL7008K/12

Serienummer
ZH1E1311005379

Accessoires

Storing

Issue: TV start niet op. LED knipeprt dan 2x. Soms kan tv nog wel opstarten na HR Product Category *: TV CTN (model number) *: 47PFL7008K/12 Serial Number *: ZH1E1311005379 Purchase date (MM/dd/yyyy): 08/30/2013 Dealer case reference no.: Software version: TS: HR Opnieuwu ingesteld WCD losgekoppeld SW up to date Klacht al sinds begin kenbaar gemaakt bij Philips. Model: 47PFL7008K/12 Serienummer: ZH1E1311005379 Volgens reparateur is het MAINBOARD defect. Daarnaast reeds 35 euro aan kosten gemaakt

Symptoom

Transport
Reparatie aan huis

Retour Tracking Code

Omschrijving werkzaamheden
Het toestel kan omgebouwd worden naar een jonger platform. Levertijd onderdelen zal ongeveer 3 weken zijn. Diverse hardware en software wordt vervangen . Snelheid en platform is beter. Indien u akkoord gaat zullen wij zo spoedig mogelijk uw toestel herstellen zodra de onderdelen binnen zijn.

Als het toestel kosteloos gerepareerd wordt of vervangen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door d-niens