Klacht: Philips televisie stuk

op 21 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een Philips tv bij jullie gekocht en naar 2,5 jaar is hij stuk. Er is wel geluid maar geen beeld. Ik ben terug gegaan naar de mediamarkt Osdorp waar ik hem gekocht heb. Mevrouw Richarda Voorhaar van de klantenservice vertelde me dat als hij gerepareerd moet worden dat ik zelf voor de reparatie kosten moet betalen omdat me fabrieksgarantie voorbij was. Waar ik niet mee eens ben. Ik heb de Consumentenbond gebeld en op hun site gekeken dat volgens de wet goede producten geleverd moeten worden. Een televisie moet een aantal jaren meegaan. Mij werd verteld toen ik de televisie had gekocht dat hij zeker 10 tot 15 jaar mee moet gaan. In de wet staat dat dat een verkoper verplicht is om te repareren of een nieuw product te geven als het product niet goed is. Ik hoop snel antwoord terug te krijgen voor een reparatie of een andere oplossing.

Reparatie /een nieuwe televisie /ontbinding en dan me geld terug.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jowenna