Klacht: Philips Sonycare HX 9150 precies na 2 jaar defect

op 15 december 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dure Philips Sonycare HX 9150 tandenborstel doet het na precies 2 jaar en enkele weken niet meer. het apparaat is leeg en laadt niet meer op . niet op de huisoplader als op de reisoplader. vervelend net nu ik 4 nieuwe opzetborstels ontvangen heb. Nu de keuze , óf de opzetborstels retouneren en een ander merk proberen, óf weer zo’n duur ( ca, € 150.-) aanschaffen ? De borstel deed het prima, maar na 2 jaar defect is een te tekort leven..

Gewenste Oplossing:

Wil een goede borstel aanschaffen tegen een nette prijs. prettig is de reisbox die bij deze borstel hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Arnoldus@68a