Klacht: Philips Sonicare tandenborstel

op 05 juni 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Asje voor de opzetborsteltjes zit los en maakt nu een verschrikkelijke herrie en poetst niet meer goed.
Dit is mijn tweede sonicare welke is omgeruild door Philips en nu binnen 7 maanden weer met het zelfde probleem stuk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer Philips echt eens wat aan dit probleem gaat doen. Daarmee bedoel ik dat men de constructie van de aandrijving naar het asje beter gaat maken en natuurlijk mijn sonicare weer om gaat ruilen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hejasm