Klacht: Philips belooft iets maar maakt het niet waar!

op 08 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bedankt dat u contact met Philips hebt opgenomen voor uw product HD7862/20.
We zouden het fijn vinden om van u te horen hoe u het recente contact met ons team heeft ervaren.
Dit helpt ons de kwaliteit van onze dienstverlening steeds verder te verbeteren.
W

Gewenste Oplossing:

Klanten service zegt mij ter compensatie een korting voucher toe te sturen
maar in plaats daarvan boven staande mail! Ik heb hierop gereageerd , dat was dus niet zo positief er van uitgaande dat Philips hierop zou reageren
maar tot op heden niets, dus voor mij is Philips Care echt toe aan de
verbetering van de kwaliteit voor dienstverlening die mij dan een tevreden klant zou kunnen maken.
Met vriendelijke groeten,

Aad Witlox.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Aad Witlox