Klacht: Garage de pril service na verkoop

Karenp op 08 juli 2021 over Peugeot in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe auto gekocht.. In passagierszetel zat gat.. Ze hebben nieuwe zetelhoes moeten aanbrengen..deze werd echter niet goed aangebracht waardoor er achteraan een stuk stof loshangt… Meerdere keren gebeld, met steeds hetzelfde antwoord.. We gaan u contacteren mevrouw.. Nu 1,5 jaar later is dit nog steeds niet opgelost.. En vanuit de garage krijg ikniks meer van reactie…

Gewenste Oplossing:

Dat dit na 1,5jaar eindelijk eens gemaakt geraakt!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karenp