Klacht: Brandstof lek

op 17 mei 2018 over Peugeot in de categorie Automerken

Mijn camionette is bijna 2 jaar, en heeft – 47.000 km, heeft enkele gebreken gehad en zijn corect hersteld in garantie, tot deze laatste dat ik de wagen ging ophalen in de garage, het probleem b.v.( in code gaan op een snelweg 30 kmu) soms terwijl je aan het inhalen bent is opgelost een sensor op de uitlaat is vervangen,

maar moest een dag later terug bellen naar de garage had een mazout geur en lek vooraan de wagen,een vrij grote lek !

dacht hebben ze misschien iets vergeten vast te zetten?, mocht terug binnen komen, ze hebben een leiding waar een injector mee aan verbonden zit los gemaakt en terug vast gezet, en vertelde me dat het opgelost was,

dag later heb ik weer terug moeten bellen dat ik nog steeds de geur en lek had,
ja oké we zullen dan de leiding met de injector bestellen en u iets laten weten wanneer hij binnen is.
De garage bediende ( Jean-Marc) heeft mij laten weten dat het stuk binnen is , maar met de verloven en de drukte van de zaak heeft het wel een 10 tal dagen geduurd voor dat ik binnen zijn gekomen, dan kreeg ik te horen dat het niet die bepaalde leiding was maar de dieselpomp die lekte en diende te vervangen,

maar vermits dat het 14 mei 2018 was en de wagen uit garantie is moet u de herstelling betalen, datum einde garantie is 28 april 2018,

ik vind dit onaanvaardbaar van einde maart 2018 meld ik de lek met de geur zelfs in de wagen, ze zaten er volledig naast wat de juiste oorzaak iswas, de lek is van voor aan de wagen, en hebben gezocht onder de wagen in het midden daar waar de leiding zit, volgens mij wist de garage al te goed wat er scheelde en hebben gewoon gewacht tot de garantie voorbij was om mij die kosten van 1.500 €e laten betalen.Heb ondertussen mijn raadsman geraadpleegd, en een mail laten sturen van de gebeurtenis.
De garage is :
Garage van Dongen
Bredabaan 745
2930 Brasschaat

Dat de diesel pomp hersteld word op kosten van peugeot, omdat het probleem begonnen is nog in zijn garantie periode,
het is mijn probleem niet dat de diagnose verkeerd is vastgesteld.
stel zelfs voor om een aan deskundige de vaststelling te laten doen,
de lek is geen drupeltje hoor, b.v. vandaag ben ik naar de kust gereden, 242 km gedaan en heb juist 75 € diesel bijna 55 liter diesel verbruikt, en de plas diesel op straat spreekt ook boekdelen heb er foto van genomen kan ze u altijd bezorgen.
Hopend op de tussenkomst van jullie
verblijf ik hoogachtend
Geerts Manu ( Firma Rumalco )

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zinotje