Mijn Klacht:
Ik heb een klacht ingediend aan AH over een incident van pesterij en vernieling van mijn persoonlijke eigendom door medewerkers van AH.
De manager heeft mij gebeld en ipv mijn verhaal de uithoren komt hij op voor de medewerkers.
Volgens hem de medewerkers wilt mij alleen hulpen.
Dat is echter niet de geval.
Maar wanneer ik dat zegt en dat ik mij discrimineert voelt, hang hij de telefoon
op!
Ik moest weer met verdriet bellen naar AH klantenservice en wacht nog een contact met een andere manager.
Maar voor mij de schade is al gedaan.
Gewenste Oplossing:
Ik zal tevreden bent waaneer mijn klacht maakt uitspreken en seriouze genomen wordt.
Ik zal tevreden zijn als ik een persoonlijke excuus van de manager en de desbetreffend medewerkers zal horen.
En vooral ik zal tevreden zijn als ik mag mijn boodschappen daar blijven doen als altijd met mijn hondjes in een opgesloten buggy in het winkel centrum komen zonder pesterij van de AH medewerkers.
Want ik ben 65 in slecht gezondheid en zonder eigen vervoer en dit AH is dichte bij mijn woning. Bedankt


