Mijn Klacht:
De perziken van Albert Heijn van afgelopen week zijn een schandaal om als produkt te verkopen. Als kweker van dit spul moet je serieus afvragen of je dit voedsel kan noemen. Mooi aan de buitenkant. Keihard van binnen. De eerste twee maar meteen weggegooid. Niet eetbaar. De andere twee een aantal dagen laten rijpen. Althans dat dacht ik. De binnenkant is zo elastisch als een stuiterbal en melig tegelijk. Een schande om te verkopen.
Gewenste Oplossing:
Uit assortiment halen van een product met deze slechte kwaliteit.


