Klacht: Uit het systeem gegooid

Liesx2 op 12 januari 2021 over Personeelsvoordeelwinkel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Vanwege drukte op de site werd de betaling eruit gegooid, terwijl de order wel door het systeem kwam (nieuwsbriefaanmelding werd immers wel verwerkt). Hierdoor heb ik gelijk gebeld en ben ik gewoon nul geholpen.

Als ik mijn order kan doorzetten. Ik heb mijn bestelling op tijd geplaats, waardoor mensen die later hebben besteld hun producten wel gewoon krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Personeelsvoordeelwinkel.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Personeelsvoordeelwinkel.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Personeelsvoordeelwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Personeelsvoordeelwinkel.nl

Heeft op 12 januari 2021 om 16:23 geantwoord

Beste Lisanne, vanwege de drukte die zich vanmiddag heeft voorgedaan, kan het zo zijn dat jouw bestelling niet goed is verwerkt en daardoor niet is geplaatst en betaald. Dat is natuurlijk heel spijtig, zeker gezien het feit dat je dat artikel heel graag zou willen hebben. Helaas is het niet mogelijk om de producten alsnog te leveren, aangezien wij geen voorraad hiervan hebben en een andere klant je net voor is geweest. Als compensatie wil ik je wel tegemoetkomen met een cadeaubon van onze webshop. Ik zal deze in een separate mail aan je doen toekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liesx2