Klacht: retour sturen

op 14 januari 2020 over Personeelsvoordeelwinkel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik had een koffie apparaat besteld en aangegeven dat ik dacht dat het defect was omdat het apparraat water bleef doorlopen. Men heeft mij gevraagd een filmpje te maken en door te sturen. Dit gedaan hebbende kreeg ik het advies de machine retour te sturen. Ik heb dit gedaan en na 3 weken nog geen vervangede machine ontvangen te hebben gebeld waar die bleef. Nu heb ik zaterdag 10-01 een vervangende machine ontvangen en deze doet hetzelfde. Nu blijkt dat dat zo behoort te zijne en je voor ieder kopje koffie wat je zet het apparaat moet uitschakelen. daar dit niet naar mijn verwachting werkt zo wil ik graag het apparaat weer retour sturen. Daar begint dus het probleem. Nu schrijft de personeelsvoordeelwinkel dat de machine buiten de retour termijn van 14 dagen valt. Ja he zeg en dat ik dus niet kan retourneren zonder zelf voor de retourzendingskosten op te draaien. Ik vindt dit niet kunnen. Als er meteen gezegd was dat het apparaat zo behoorde te werken had ik ook geen vervangend apparaat gewild.

Ik ben tevreden als ik het apparaat zonder bijkomende kosten kan retourneren en de personeelsvoordeel winkel dit ook door geeft aan de after pay waarmee ik zou betalen.
Zodra dit is geregeld ben ik tevreden

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Personeelsvoordeelwinkel.nl over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Personeelsvoordeelwinkel.nl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Personeelsvoordeelwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Personeelsvoordeelwinkel.nl

Heeft op 14 januari 2020 om 12:23 geantwoord

Wij hebben zowel schriftelijk als telefonisch contact gehad met mevrouw. Het koffieapparaat is niet defect. Mevrouw ziet alsnog van de koop af en stuurt het apparaat retour. Wij zullen contact opnemen met Afterpay en zorgen dat er een credit volgt. Wanneer er sprake is van een defect artikel dan voorzien wij de klant altijd van een antwoordnummer om dit kosteloos te doen. Ziet de klant af van de koop, dan zijn de retour kosten voor eigen rekening. De klant is uiteindelijk tevreden met de geboden oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door bernadette58