Klacht: herenondergoed

jannie1950 op 15 januari 2021 over Personeelsvoordeelwinkel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

datum bestelling 12-01-2021 ordernummer:1000297296
ontvangen op 14-01-2021 Bjorn Borg Sammy shorts -10 pack in Kerstgeschenken verpakking.
Helaas tot onze grote verbazing zaten in onze verpakking geen 10XL shorts maar 8.
De overige 2 waren met de maat L ,jammer.
Door Personeelvoordeelwinkel wordt aangegeven dat het pakket niet terug gestuurd mag worden, wat nu?

Stuur maar 2 nieuwe Bjorn Borg Sammy Shorts XL op.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Personeelsvoordeelwinkel.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Personeelsvoordeelwinkel.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Personeelsvoordeelwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Personeelsvoordeelwinkel.nl

Heeft op 18 januari 2021 om 10:52 geantwoord

Goedemorgen familie Last, dat is natuurlijk heel vervelend en hoort zeker niet zo te zijn. Ik verzoek de familie Laste een mail te sturen naar onze afdeling Klantenservice, dan gaan wij het oplossen. Ik heb gekeken in onze mailserver, maar zie daar nog geen mail over. Dit is het verkeerde loket om hier een klacht op te lossen. De mail kan gestuurd worden naar [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door jannie1950