Klacht: geen garantie net na afloop garantietermijn

jaimey2014 op 17 augustus 2020 over Personeelsvoordeelwinkel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 31 mei 2018 een mobiele-airco bij dit bedrijf gekocht nou is deze na 2 jaar en 2 maanden kapot gegaan dus heb aan het bedrijf gevraagd hoe het zit met de garantie omdat de airco niet 365 dagen per jaar word gebruikt. ik heb me beroept op dat ik een degelijk product wil hebben en die niet na deze tijd kapot gaat . maar ze willen er niks mee ik moet de reparatie maar zelf betalen zeggen ze ik heb daar e-mails van .

Gewenste Oplossing:

als dit op een normale manier opgelost word en niet zeggen dat het voor mijn eigen kosten komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Personeelsvoordeelwinkel.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Personeelsvoordeelwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Personeelsvoordeelwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Personeelsvoordeelwinkel.nl

Heeft op 18 augustus 2020 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Personeelsvoordeelwinkel.nl

1 jaar geleden - Wij hebben Jaimey verzocht om te reageren via de Klantenservice van de Personeelsvoordeelwinkel. Wij zullen deze klacht vervolgens in behandeling nemen en het vervolgens met de klant afwikkelen. Wanneer een product buiten de garantietermijn valt, zijn wij afhankelijk van het standpunt van de leverancier. Wanneer de klant een mail stuurt, zullen wij met een zo goed mogelijke oplossing komen.

jaimey2014

Heeft op 18 augustus 2020 om 18:35 geantwoord

ik heb ze alles al gestuurd ik wil u de e-mails wel toe zenden ik word van kassie naar de muur gestuurd door personeelsvoordeelwinkel mijn order nr is 23020983
antwoord op mijn e-mail
1
​Goedemiddag,

De garantie op dit artikel is 2 jaar, deze is helaas al verstreken. Ik ga contact voor je opnemen met de leverancier om na te gaan of zijn nog iets kunnen betekenen wat betreft de garantie. ​

Met vriendelijke groet,

Simone
Klantenservice Personeelsvoordeelwinkel
Tel.: 088 188 0900
www.personeelsvoordeelwinkel.nl
antwoord 2

Goedemorgen,

​Ik heb onderstaande reactie van de leverancier ontvangen:

De klant heeft een garantie van 2 jaar, ongeacht of het artikel veel of weinig wordt gebruikt.
Ik kan in deze dus niets meer voor de klant betekenen. Het enige wat ik kan doen is een reparatie opdracht in laten plannen, maar dan komen de kosten voor de rekening van de klant.
Ik verneem graag of dit wenselijk is.

Met vriendelijke groet,

Simone
Klantenservice Personeelsvoordeelwinkel
Tel.: 088 188 0900
www.personeelsvoordeelwinkel.nl
antwoord 3

​Goedemiddag,

Ik heb een reactie van de leverancier, zie onderstaand:

Op de producten de wij leveren geven wij 2 jaar garantie. Met dit stukje gekopieerd uit de consumentenbond, kunnen wij niet zoveel.
Ik ga je de gegevens geven van de leverancier en dan kan de klant zelf daar contact mee op nemen en bij hun dat stukje “garantie” claimen
[email protected]

Wij kunnen hierin ook niets meer betekenen. Ik adviseer je om zelf in contact te treden met de leverancier.

Met vriendelijke groet,

Simone
Klantenservice Personeelsvoordeelwinkel
Tel.: 088 188 0900
www.personeelsvoordeelwinkel.nl
ik heb met Personeelsvoordeelwinkel te maken dat is mijn verkoper en niet met eurom .
Personeelsvoordeelwinkel los dit op een normale manier op .

Bericht van Personeelsvoordeelwinkel.nl

1 jaar geleden - Personeelsvoordeelwinkel geeft 2 jaar garantie op het product. We hebben contact opgenomen met de leverancier, om de klacht aan te melden, welke heeft geantwoord dat de garantie ook verlopen is. De leverancier heeft vervolgens de gegevens van de fabrikant gegeven. Wellicht kunnen zij nog iets betekenen, echter dient de klant in dit geval zelf hiervoor actie te ondernemen. Voor ons is deze zaak gesloten.

Reactie van de melder van de klacht jaimey2014

1 jaar geleden - wat een ... bedrijf dat Personeelsvoordeelwinkel veel service krijg je niet, had bijna weer een nieuwe airco bij ze gekocht maar heb deze wijselijk geannuleerd en maar bij een ander een airco gekocht nooit meer koop ik iets bij Personeelsvoordeelwinkel

Reactie van de melder van de klacht jaimey2014

1 jaar geleden - HET IS DUS NIET OPGELOST

Alle klachten die gemeld zijn door jaimey2014