Klacht: Personeelslid

op 09 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In de trein van Arriva vanuit gorichechdm naar Dordrecht was de conducteur zeer asociaal hij maakte mensen oa mij belachelijk voor een groep jongeren om zo stoer mogelijk over te komen ik heb me nog nooit zo bedreigd gevoeld.
Hij is een blanke man met piercing op z’n Kin blondere haren blauwe ogen. En een rood gelaat. En oorbellen in.

Nooit

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Hallo Lilian, Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat je gisterochtend geen prettige reiservaring met ons gehad hebt. Kun je mij nog aangeven wat de steward precies deed? Dan kan ik je klacht daarna doorzetten naar de teammanager in de regio. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Medinahoera

6 maanden geleden - Dankje, het was erg druk met de fietsen hierover begon hij tegen over andere mensen te praten dat hij het belachelijk vond dat er zoveel mensen met de fiets komen en dat het een gekkenhuis is en iemand moest er langs terwijl het pas bij de volgende halte eruit moest hierdoor moest ik opstaan om mijn fiets te verzetten terwijl dat helemaal niet kon omdat het zo druk was de steward die zei moet je eruit tegen die jongen hij zei ja en zei dan mag deze vrouw even haar fiets verzetten maar dat ging niet door de drukte aangegeven dat er een vrouw voor me er eerst uit moest en dan pas kon ik mijn fiets te verzetten hierna lachte hij en maakte hij rare opmerkingen of ik liever niet in de trein wilde blijven met mijn fiets hierdoor moesten ander mensen lachen. Hij zat ook telkens met zijn mobiele telefoon. Zeer onveilig gevoel.

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 11:19 geantwoord

Bedankt voor je toelichting. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij je hierdoor onprettig voelt in de trein.

Ik heb je verhaal doorgestuurd naar de stewardco?rdinator in de regio zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de betreffende steward kan bespreken.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Medinahoera