Mijn Klacht:
Vandaag bezocht ik de Action vestiging in Zaltbommel en was tot mijn grote spijt getuige van het personeel dat met elkaar sprak in een andere taal. Dit zorgde voor een ongemakkelijke situatie voor mij als klant. Ook was het artikel dat ik zocht niet beschikbaar, waardoor ik de winkel zonder aankopen heb verlaten. Ik verzoek u om het personeel hierop aan te spreken en hen te herinneren aan het belang van het spreken van Nederlands in de winkel.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat het personeel erop wordt aangesproken dat er alleen Nederlands gesproken wordt.

