Klacht: Personeel heeft het te druk met gezellig zijn

op 12 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ruim een maand geleden was ik opzoek naar een goede smoothiemaker. En dan bedoel ik ook een echte goede van rond de 100 euro. Mijn vriend en ik stonden om ons heen te kijken, ons hardop afvragen wat nou het verschil zou zijn tussen 1 van 60 en 1 van 120 euro.. Naast ons stond 2 man personeel, lekker bij te kletsen over het weekend. Wij hoorden waar hun gesprek over ging, dus zij moeten ook zeker ons gesprek gehoord hebben. Na een minuutjes of 5 zelf naar de verschillen te hebben gezocht zijn wij maar vertrokken, sorry maar als ik personeel moet aanspreken terwijl ze zien dat wij wat zoeken, is het mij al over.

Vanavond gingen wij weer eens naar mediamarkt, dit keer wilden wij een stofzuiger kopen, eigenlijk wilden wij een echte dyson stofzuiger kopen ( rond de 300 euro). Wij liepen over de stofzuiger afdeling en vroegen ons de kwaliteit/prijsverhoudingen van stofzuigers af, achter ons was een medewerker wat dingen aan het terug/recht hangen. Op het moment dat wij met onze mobiel informatie op internet stonden te zoeken kwam ze eindelijk eens op ons af, ah fijn! Toen we wat info gekregen hadden over stofzuigers, en ze ons een model van 500 euro had laten zien begon ze plots over onze energie leverancier, als we overstapten zouden we 250 cash krijgen (bedoeling is uiteraard goed ivm de dure stofzuiger), ze liep met ons mee en zou ons verder helpen als wij uitgesproken waren met de man van essent en dus als wij weer op de stofzuiger afdeling waren. Overigens zijn we niet verder geholpen toen wij eenmaal weer bij de stofzuigers stonden, ze had het helaas te druk met een collega…. Weer ruim 300 euro omzet gemist!

Echt zonde dat Mediamarkt zo met zijn klanten omgaat, de volgende keer als wij iets nodig zijn gaan we wel meteen naar BCC, daar wordt je altijd vriendelijk en met een grote glimlach geholpen!

Als ik gewoon klantvriendelijk geholpen wordt; Groeten, aanbieden tot hulp, meelopen ipv aanwijzen, de kleine dingen de ze bij BCC wel doen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anouk Weerts