Klacht: Personeel

op 02 september 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste D-reizen,
Afgelopen mei heb ik in de vestiging in Sittard een reis geboekt naar Euro Disney,ik had klachten en ging deze doorgeven zo kwam ik erachter dat ze me niet verteld hadden dat 1/3 van het park gesloten was omdat ze volgend jaar 25 jaar bestaan.30-08-2016 ben ik terug gegaan voor te vragen of er antwoord was van Euro Disney dat was er alleen hebben de dames er verder niks meer mee gedaan niet zo netjes vind ik zelf.Jammer vind ik dat ik zo een slechte ervaring heb met D-reizen. Dat was onze vakantie van dit jaar niet leuk.gr silvia Custers

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik niet jammer dat de dames hun werk zo laten liggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 02 september 2016 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Custers,

Bedankt voor het insturen van uw klacht. Ik zie dat de klacht intern is afgehandeld en u een compensatie heeft ontvangen. Verder is er 1 september een email verstuurd met een aanvullende reactie op uw klacht.

Aangezien uw klacht afgehandeld is, sluit ik de klacht op klacht.nl.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Charlotte
D-reizen – Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Silvia custers