Klacht: personeel

op 21 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mijn abbo gaan verlengen.
Maar ik werdt niet goed geholpen.
Ze gingen niet samen met mij kijken voor een nieuwe mobiel.
Werdt aangesmeerd van een mobiel
neon5 ze zei kost 38euro per maand abbo.
ik wilde geen verzekering toen zei ze o maar kost 1 euro,
nou oke zei ik maar thuis ik ik alles na kijken het kost 5,50 euro per maand.
ik heb suport contact opgenomen en die zeiden ook verzekering kost nooit 1 euro maar goed weer terug gegaan andere telefoon genomen.
Maar werdt weer slecht geholpen.vroeger werdt ik altijd goed geholpen.
Met het gevoel van je nieuwe aanwinst nou nu niet vriendelijk gr

Gewenste Oplossing:

Dat ik vriendelijk geholpen wordt en naar mijn vragen geluisterd wordt en overleg over de telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jackievannunen@hotmail.com