Klacht: Verzending

Senemmm op 09 april 2019 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vreselijk hoe het is gelopen. Bestel je een week van te voren een trainingspak en wil je het laten leveren in de winkel. Vervolgens krijg je een mailtje met dat het 5 werkdagen kan duren. Na vijf werkdagen bel je toch maar voor de zekerheid en is heel je bestelling niet aangemeld. Me man was gister jarig en door deze actie heb ik hem zijn cadeau niet op tijd kunnen geven. De klantenservice lost het alleen op door mijn pakketje aan te melden en verder niks. Nooit meer perry voor mij. Mijn man moeten teleurstellen op een dag die maar 1 keer in het jaar voorkomt.

Gewenste Oplossing:

Er valt niks op te lossen helaas.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Perry Sport over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 27 mei 2019 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Seher, wat ontzettend vervelend om te vernemen dat je order zo gelopen is en dat je jouw man hebt moeten teleurstellen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn oprechte excuses voor de vertraging en de teleurstelling. Ik hoop dat jullie toch een hele leuke en gezellige verjaardag hebben gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door