Klachten over Perry Sport

Perry Sport is een winkel die sport- en outdoor artikelen verkoopt zoals kleding, schoenen, sportartikelen en accessoires. Gaat uw zoon op voetbal en heeft... Lees meer >

11% van alle klachten opgelost. Nog 41 klachten nodig voor een plaats in de categorie Sportwinkel

11%
9 klachten gemeld
8 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
1 klachten opgelost

Perry Sport Complimenten

Cadeaukaart

Klacht van Petra Kolman op 21 april 2024 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb een cadeaukaart van Perry Sport die ik graag zou willen gebruiken ergens, ben me suf aan het mailen met diverse bedrijven die naar voren komen als overname bedrijven maar geen respons. Ik zie hier bij de reactie van... Lees meer

Cadeaukaart perry sport

Klacht van Miesje1982 op 02 april 2024 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Goedendag ik zit met een cadeaukaart van de perry sport. Kan geen contact krijgen met perry sport. En toen ze wilde sluiten nam niemand de cadeaukaart aan. Zou toch graag het geld wat erop staat ergens willen besteden. Lees meer

Cadeaubonnen

Klacht van Milanan op 21 februari 2024 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Beste Lezer, Ik heb cadeaubonnen t.w.v. € 62,50. 3 feb 2024 wou ik betalen met de cadeaubonnen in Utrecht, maar daar accepteerden ze de cadeaubonnen niet. Van de kassamedewerker moet ik contact opnemen met de klantenservice. Al een paar keer geprobeerd... Lees meer

Omruilen/retourneren

Klacht van MG___ op 14 december 2023 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Gisteren (13-12-23) een broek gekocht in het filiaal Amstelveen. Kan deze worden omgeruild of geretourneerd in dit of een ander filiaal van Perry Sport/Sprinter, gezien het feit dat zij failliet zijn verklaard? Mvg Lees meer