Klacht: betalingsherinneringen PerfectionBody

op 08 maart 2021 over Perfection in de categorie Mode

Ik heb een GRATIS tester aangevraagd. stond duidelijk bij dat het gratis was, maar alleen verzendkosten betalen van 2,95. dit heb ik gedaan. echter heb ik niets ontvangen tot op heden. maar krijg steeds mails en sms dat ik 58 euro moet betalen. herinneringen en de volgende keer zullen kosten erbij komen. wat te doen hiermee. ik lees veer verhalen over deze praktijken van PerfectionBody. echter de meeste die ik lees hebben wel een tester ontvangen. maar dan nog, er stond bij gratis! waarom kunnen ze nu dan facturen sturen?
klantenservice is niet bereikbaar., je hoort alleen maar 7 wachtenden voor u. en je bent nooit aan de beurt.of de verbinding wordt verbroken. ben al heel wat geld kwijt aan die gesprekken. mails krijg je niets op terug

geen mails en sms ontvangen om de factuur van 58 euro betalen! ik wil niet betalen aangezien ik niks heb ontvangen en het GRATIS zou zijn. de verzendkosten heb ik dus voor niks betaald.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perfection

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perfection nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.dasilva