Klacht: per vergissing 2 simkaarten.

op 14 april 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Toen ik naar Nederland verhuisde besloot ik een telefoonabonnement af te sluiten bij Youfone. De eerste keer dat ik dit probeerde moest ik de procedure stopzetten omdat ik nog geen Nederlandse bankkaart had, wat het voltooien van de aanvraag stopzette. Ik ging er toen vanuit dat die geannuleerd was. Toen ik later mijn bankkaart ontving, probeerde ik het opnieuw en voltooide de bestelling. toen ik later mijn emails nakeek, heb ik de blijkbaar nog openstaande bestelling van de eerste poging verkeerd geinterpreteerd en dacht ik dat ik de betaling van de tweede poging mislukt was en die opnieuw moest doen. Toen heb ik dus per ongeluk twee sim kaarten besteld. Ik ben hier pas achter gekomen toen de opzegperiode van een nieuwe simn al voorbij was, en nu betaal ik dus elke maand dubbele kosten terwijl ik 1 simkaart nooit gebruik. Ik heb hiervoor al met de klantenservice gebeld en gemaild maar ze kunnen me niet verderhelpen. Het gaat hier echter om ongeveer 600 euro weggegooid geld over de komende twee jaar. Dit is echt een enorm bedrag voor mij wat ik me eigenlijk niet kan permitteren. Kunnen jullie me alsjeblieft tegemoetkomen met een redelijke regeling waarbij ik geen 2 jaar hoef te betalen voor een abbonnement wat nooit gebruikt is.

Ik zou graag een kosteloze annulering hebben van het abonnement. Liefst zou ik ook het geld wat ik de afgelopenmaanden teveel heb betaald ook teruggestort krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 16 april 2020 om 09:54 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht leenf

7 maanden geleden - Dag Laura,Ik heb toch hier beschreven waarom ik twee keer de instapkost heb betaald. Dit kwam doordat ik de eerste keer nog geen Nederlandse bankkaart had. En per vergissing heb ik die dan later voltooid omdat ik dacht dat het nog steeds om mijn tweede aanvraag ging. Is het feit dat ik de envelop met sim nog niet eens heb opengemaakt geen bewijs? (Ik kan hem letterlijk terugsturen als jullie dit als bewijs willen). Ik denk dat het vrij duidelijk is dat dit per ongeluk moet zijn. Waarom zou ik twee simkaarten op hetzelfde moment bestellen en een van de twee nooit gebruiken?Groet, Leen

Heeft op 16 april 2020 om 16:33 geantwoord

Dag Laura,

Groet,
Leen

Alle klachten die gemeld zijn door leenf