Klacht: Per ongeluk verkeerde datum geboe en binnen 24 uur gemeld, geen enkele coulance

op 07 juni 2017 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op 14 mei boekte ik voor mij en mijn gezin dure tickets via Gate 1. Diezelfde dag ontdekte ik dat ik per ongeluk de verkeerde datum had geboekt voor de terugreis, namelijk 18-9, in plaats van 18-8. Ik heb toen direct (op dezelfde dag) een mail gestuurd naar de klantenservice van gate one, dat er per ongeluk een fout is gemaakt in de reservering. Het was een zondag. Op de website stonden er geen andere contactgegevens, alleen een nummer dat in geval van nood en een reis op korte termijn mocht worden gebeld. Daarom stuurde ik een email, om de fout door te geven.
Tot mijn grote schrik hoorde ik dat Gate one geen enkele coulance bied, en wij door deze fout honderden euro’s kwijt zijn. Wij kunnen niet meer op vakantie, omdat wij geen geld hebben voor een heel nieuw ticket voor 3 personen, en omdat ons kind leerplichtig is en weer naar school moet kunnen wij met geen mogelijkheid een maand langer wegblijven.
Wij hebben onze situatie voorgelegd, maar ondanks het feit dat wij binnen 12 uur de fout gemeld hebben, wil Gate One (TIX) ons op geen enkele manier helpen.
Ik vind het onbegrijpelijk dat er in zo’n situatie geen aandacht is voor de klant, en men niet wil helpen in een situatie waarin sprake is van overmacht. Het geld kan men gewoon in de zak steken, want een ticket kan gewoon weer worden doorverkocht.

Een redelijke en billijke oplossing, waarbij gekeken wordt naar de korte termijn waarop wij onze vergissing hebben doorgegeven.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 07 juni 2017 om 13:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Kordmoafi