Klacht: per abuis ingecheckt

op 12 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijnheer/mevrouw,

Na een mooie stadswandeling in Dordrecht bij de terug weg naar Schiedam heb ik per abuis bij U Arriva ingecheckt. Bij controle heeft de conducteur mij opmerkzaam gemaakt. Nu is er €10.00 van mij kaart afgehouden. Nu vraag ik U zo vriendelijk om bovenstaand bedrag terug te storten.
M.v. Gr.
Carmen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden al dit heel vriendelijk en correct afgehandeld kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 20:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Carmen,

Je kunt je geld terugvragen door een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier op onze website: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Carmen E van der Velde-Harrevelt