Klacht: Per 1 jan 2014 brievenbuspakje met tracke&trace nummer kan nog niet verstuurd worden.

op 13 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens postnl tarievenkaart kun je per 1 januari 2014 een brievenbuspakje met traceernummer versturen voor 3,84.
Wat schetst mijn verbazing? Ik ga 8 januari 2014 naar een postnl punt en wil mijn brievenbuspakje versturen met traceernummer. Het kan niet! Medewerker belt met postnl. voor een antwoord en wat wordt er gezegd. Het kan pas per 1 MAART 2014 op die manier verstuurd worden.

Ik wil mijn brievenbuspakje kunnen versturen met een traceernummer voor 3.84 per ingang van 1 januari 2014.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:51 geantwoord

Geachte mevrouw Van Kampen,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door noor